!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

آخر این دردِ ‌تغافل که به پیمانهٔ ماست
آتشی از پیِ دردادنِ میخانهٔ ماست
این صدایی که ز بشکستنِ دل می‌شنوی
در حقیقت اثرِ نالهٔ زولانهٔ ماست
تا چو مجنون پیِ لیلایِ ترقّی برسیم
ذوقِ صحرایِ طلب در دلِ دیوانهٔ ماست
غمِ گیسویِ پریشانِ ترقّیِّ وطن
بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند
بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانهٔ ماست

پیام های کوتاه
  • ۶ خرداد ۹۲ , ۰۲:۱۰
    شکر
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۱۴
    احساس
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۲:۳۸
    رفیق
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۴۸ - سید حمید
    ممنون
نویسندگان

من و خدا

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۲:۵۷ ب.ظ

از خدا خواستم عادت های زشت را ترکم بدهد

خدا فرمود:خودت باید آن هارا رها کنی

ازاو در خواست کردم فرزند معلولم را شفا دهد

فرمود:لازم نیست،روحش سالم است؛جسم هم که موقت است

از او خواستم لااقل به من صبر عطا کند.

فرمود:صبر،حاصل سختی و رنج است

عطا کردنی نیست،آموختنی است

گفتم:مرا خوشبخت کن.

فرمود:((نعمت))از من خوشبخت شدن از تو

از او خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نکند

فرمود:رنج از دلبستگی های دنیایی جدا وبه من نزدیک ترت می کند

از خدا خواستم کاری کند که من اززندگی لذت کامل ببرم.فرمود:برای این کار من به تو زندگی داده ام

از خدا خواستم کمکم کند همان قدر که او مرا دوست دارد،من هم دیگران ر

ا دوست بدارم خدا فرمود:آهان،بالاخره اصل مطلب دستگیرت شد!!

  • محمدحسین کاوری

خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی