!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

آخر این دردِ ‌تغافل که به پیمانهٔ ماست
آتشی از پیِ دردادنِ میخانهٔ ماست
این صدایی که ز بشکستنِ دل می‌شنوی
در حقیقت اثرِ نالهٔ زولانهٔ ماست
تا چو مجنون پیِ لیلایِ ترقّی برسیم
ذوقِ صحرایِ طلب در دلِ دیوانهٔ ماست
غمِ گیسویِ پریشانِ ترقّیِّ وطن
بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند
بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانهٔ ماست

پیام های کوتاه
  • ۶ خرداد ۹۲ , ۰۲:۱۰
    شکر
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۱۴
    احساس
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۲:۳۸
    رفیق
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۴۸ - سید حمید
    ممنون
نویسندگان

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۰ ثبت شده است

۲۱
شهریور
۹۰

دانلود موسیقی فوق العاده فیلم هفت دقیقه تا پاییز

 


 این موسیقی بسیار زیبا و عاشقانه ست. البته با توجه به خود فیلم میشه گفت که احساسی و غمناکه. برای دانلود این موسیقی بسیار زیبا و شنیدنی روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک دانلود

لینک کمکی

نکته: اگر نتونستید دانلود کنید باید فایروال سیستمتون رو غیر فعال کنید.


برچسب‌ها: موسیقی متن فیلم هفت دقیقه تا پاییز، موزیک متن فیلم هفت دقیقه تا پاییز، موسیقی فیلم هفت دقیقه تا پاییز، موزیک متن فیلم هفت دقیقه تا پاییز، آهنگ فیلم هفت دقیقه تا پاییز، موسیقی تیتراژ پایانی فیلم هفت دقیقه تا پاییز، آهنگ متن فیلم هفت دقیقه تا پاییز، آهنگ فیلم هفت دقیقه تا پاییز، موسیقی فیلم هفت دقیقه تا پاییز، موزیک فیلم هفت دقیقه تا پاییز، موسیقی ایرانی فیلم هفت دقیقه تا پاییز، موزیک ایرانی فیلم هفت دقیقه تا پاییز، آهنگ ایرانی فیلم هفت دقیقه تا پاییز، آهنگ فیلم هفت دقیقه تا پاییز کاری از علی کهن‌دیری، موسیقی فیلم هفت دقیقه تا پاییز از علی کهن‌دیری
  • محمدحسین کاوری
۲۰
شهریور
۹۰

انسان مادی از خاک تا خاک

خاک - غذا - خون - نطفه - خون بسته - پاره گوشت - استخوان - استخوان پوشیده از گوشت - جنین زنده - نوزاد - شیرخوار - از شیر گرفته شده - کودک - نوجوان - جوان - بزرگسال - پیر - مرده - خاک

مومنون/۱۲،غافر/۶۷

و... اندکی تأمل...

  • محمدحسین کاوری
۱۱
شهریور
۹۰
رئیس حوزه علمیه اصفهان با تأکید بر اینکه فساد اخلاقی از فساد اجتماعی بدتر است، تصریح کرد‌ این دو مصیبت همه را عاصی کرده و همه باید برای حل این مسائل فکری کنند. فارس-آیتالله حسین مظاهری در خطبه‌های نماز عید فطر که در میدان امام(ره)‌ اصفهان با حضور هزاران نفر از عابدان روزه دار اقامه شد با اشاره به اینکه مصائب بزرگی در جامعه امروز وجود دارد، اظهار داشت از جمله مصائب اجتماع ما ماهواره است که این ماهواره‌ها جنگ نرم دشمن در خانه‌ها هستند و وجود این وسیله در خانهها موجب اشاعه فحشا در خانواده شده و این مصائب برای جوانان ناراحت‌کننده است. وی با اشاره با اینکه وجود ماهواره در خانواده و جامعه هم عذاب دنیوی و هم عذاب اخروی به همراه دارد، خاطرنشان کرد‌ فساد اخلاقی که در جامعه وجود دارد به سبب همین جنگ نرم در خانواده‌هاست و ماهواره ضرر بسیار زیادی برای خانواده دارد و یک جنگ است که دشمن با نظام ما دارد و باید همه نسبت به این مسئله مراقب باشیم. ‌ آیتالله مظاهری با تاکید بر این نکته که ضرر و زیان ماهواره از هر بمبی بالاتر است و خانواده‌ها باید بدانند این ماهواره‌ها برای نظام اسلامی و جامعه و نسل جوان ضرر دارد، تصریح کرد‌ هیچ عذابی بالاتر از فساد اخلاقی نیست که متأسفانه اکنون در جامعه ما وجود دارد و ماهواره به این بی‌اخلاقی‌ها دامن می‌زند و همه نسبت به این بی‌اخلاقیها بی‌تفاوت هستیم. رئیس حوزه علمیه اصفهان در ادامه افزودند:همه باید بدانند که این فسادها در جامعه کم ‌کم ‌علیه نظام می‌جنگد و ماهواره به فساد اخلاقی دامن می‌زند و یک بمب برای براندازی اجتماع است. ‌آیتالله مظاهری در ادامه سخنان خود به یکی دیگر از آسیب‌های اجتماعی که گریبان‌گیر جامعه شده است اشاره کرد‌ و اظهار داشت از دیگر فسادهایی که هم اکنون در جامعه مشاهده میکنیم دوست‌یابی‌های اشتباه است که همه باید بدانیم این دوست‌یابی‌ها گناهی بزرگ است که به این مسئله نیز باید توجه ویژه داشت. ‌ آیتالله مظاهری با تاکید بر اینکه فساد اخلاقی از فساد اجتماعی بدتر است، تصریح کرد‌ این دو مصیبت همه را عاصی کرده و همه باید برای حل این مسائل فکری کنند. رئیس حوزه علمیه اصفهان ‌گفت قرآن کریم وعده داده که متقین را یاری ‌رساند و اگر شخصی متقی باشد به یقین خداوند فریادرس او است. وی از جمله ملزومات عنایت و دستگیری و فریادرس بودن خداوند نسبت به یک جامعه را صالح بودن آن جامعه دانست و اظهار داشت اگر هر خانواده در این جامعه متقی باشد، پروردگار به این جامعه کمک می‌کند و در دنیا یک جامعه لطیف و در آخرت یک جامعه طیب و طاهر خواهد بود. ‌ آیتالله مظاهری افزود اگر ما زندگی خوش و سعادتمند می‌خواهیم باید به سمت جامعه سالم حرکت کنیم که داشتن جامعه سالم مستلزم ایجاد ارتباط سالم و محکم با خدا است. رئیس حوزه علمیه اصفهان اضافه کرد کسانی که در ماه مبارک رمضان روزه عام گرفتند به طور حتم خداوند به آن‌ها نیز عیدی می‌دهد که عیدی آنان دوری از جهنم است. وی همچنین بیان کرد سایر افرادی که روزه خاص گرفتند و شکم، اعضا و جوارح آنان نیز روزه بود، از خداوند بهشت را هدیه می‌گیرند و کسانی نیز که روزه کاملی گرفتند، هدیه آن‌ها این است که روحشان‌ همواره در فکر پروردگار عالم است. رئیس حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر حفظ برکات این ماه پربرکت اظهار امیدواری کرد که با تلاش و کوشش مؤمنان و دوری از گناه، عیدی و پاداش خداوند در آتش گناه نسوزد و از بین نرود.
  • محمدحسین کاوری
۱۰
شهریور
۹۰

باربی کنار برو، سارا با چادر می‌آید.باربی، دختر شیطان

باربی تنها یک عروسک نیست بلکه یک سلاح کارآمد در صحنه‌ی جنگ سرد است که برای صدور سبک زندگی آمریکایی در جهت حیازدایی و افساد دختران و زنان بکار گرفته شده است.

 

با پایان یافتن جنگ جهانی دوم و ظهور دو بلوک شرق و غرب به رهبری شوروی و ایالات متحده آمریکا، صحنه جنگ بین دو ابرقدرت تغییر یافته و جنگ سرد آغاز شد؛ جنگی که زمین درگیری آن نه مثل گذشته محدود بود و نه مشخص؛ جنگی که نه با فکر نظامیان بلکه با طرح‌ریزی استراتژیست‌های دو طرف طراحی و با به کارگیری سلاح فرهنگ، هنر و رسانه انجام می گرفت و این آمریکا بود که به واسطه برتری‌اش در حوزه‌های ذکر شده به مرور از رقیب خود پیشی گرفت.

در این میان ظهور انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی، نه غربی و پیدایش موج بیداری اسلامی در بین مسلمانان جهان (متاثر از این انقلاب) و تجربه‌ی تلخ شکست در پی تهاجم نظامی، دولتمردان ایالات متحده را بیش از پیش وادار نمود تا به شیوه‌ی دیگری از جنگیدن بیاندیشند و این بار جدی‌تر به عرصه‌های غیر نظامی جنگ روی آورند. لذا مساله سبک زندگی مورد توجه سیاستمداران ایالات متحده آمریکا قرار گرفت. مجموعه‌ای که بوسیله آن بتوان برای لحظه لحظه زندگی مردم برنامه داشت؛ یعنی چگونگی خوراک، پوشاک، تفریح، معماری، ارتباط با دیگران، لوازم زندگی و... بر همین اساس پدیده سبک زندگی آمریکایی موضوعیت یافت. در این میان توجه ویژه برنامه ریزان به نقش زنان و دختران در ترویج فرهنگ مورد نظر، حائز اهمیت و تامل است. چیزی که در تجربه تاریخی اندلس ثبت شده بود و موجب شکست تدریجی مسلمانان با استفاده از اهرم افساد زنان و دختران گردیده بود. عروسک باربی پدیده ای است که در همین راستا طراحی شده و این نوشته سعی دارد تا نگاهی اجمالی به ابعاد و تاثیرات آن داشته باشد و زمینه تامل بیشتر افراد نسبت به این پدیده‌ی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی را فراهم آورد.

برای دیدن کامل این مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید

  • محمدحسین کاوری
۰۶
شهریور
۹۰

آهنگری بود که با وجود رنج‌های متعدد و بیماری‌اش به خدا عشق می‌ورزید. روزی یکی از دوستانش که اعتقادی به خدا نداشت از او پرسید: «تو چگونه می‌توانی خدایی را که رنج و بیماری نصیبت می‌کند، دوست داشته باشی؟»

آهنگر، سر به زیر آورد و گفت: «وقتی که می‌خواهم وسیله‌ای آهنی بسازم یک تکه آهن را در کوره قرار می‌دهم. سپس آن را روی سنگدان می‌گذارم و می‌کوبم تا به شکل دلخواهم درآید. اگر به صورت دلخواهم درآمد، می‌دانم وسیله‌ی مفیدی خواهد بود. اگر نه، آن را کنار می‌گذارم.همین موضوع، باعث شده است که همیشه به درگاه خداوند دعا کنم که خدایا، مرا در کوره‌های رنج قرار ده اما کنار نگذار...»

فقط در ناملایمات است که فضایل انسان به اوج خود می‌رسد. در غیاب باد، یک توده پنبه مانند یک قله‌ی کوه استوار است.

فراموش نکنیم سنگی که طاقت ضربات تیشه را ندارد نمی‌تواند تندیس زیبایی شود.

روزی خبرنگار جوانی از ادیسون پرسید: «آقای ادیسون، شنیده‌ام برای اختراع لامپ، تلاش‌های زیادی کرده‌اید اما موفق نشدید؟ چرا پس از اینهمه شکست همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهید؟ ادیسون با لحن خونسردی جواب می‌دهد: «ببخشید آقا من این چندین بار را شکست نخوردم، بلکه روش‌های مختلفی از اینکه لامپ چگونه ساخته نمی‌شود یاد گرفتم.»

هیچ چیز به اندازه اعتقاد به شکست بین شما و رویاهایتان فاصله نمی‌اندازد.

  • محمدحسین کاوری