!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

آخر این دردِ ‌تغافل که به پیمانهٔ ماست
آتشی از پیِ دردادنِ میخانهٔ ماست
این صدایی که ز بشکستنِ دل می‌شنوی
در حقیقت اثرِ نالهٔ زولانهٔ ماست
تا چو مجنون پیِ لیلایِ ترقّی برسیم
ذوقِ صحرایِ طلب در دلِ دیوانهٔ ماست
غمِ گیسویِ پریشانِ ترقّیِّ وطن
بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند
بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانهٔ ماست

پیام های کوتاه
  • ۶ خرداد ۹۲ , ۰۲:۱۰
    شکر
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۱۴
    احساس
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۲:۳۸
    رفیق
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۴۸ - سید حمید
    ممنون
نویسندگان

آموزش نرم افزار ProShow Producer ورژن 3

چهارشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۰۷ ب.ظ
این نرم افزار برای ساختن انواع کارت پستال با خروجی‌های متفاوت بکار می‌رود. برای دانلود آموزش این نرم افزار حرفه‌ای روی لینک زیر کلیک کنید

لینک دانلود

لینک کمکی

برای دانلود ضمیمه آموزش نرم افزار روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود ضمیمه

اگر منظور، نوار زرد رنگ روی کلیپ باشد باید نرم افزار را با کد مخصوص، فعال کرد یا اصطلاحاً اکتیو کرد. خیلی‌ها همین مشکل را داشتند. در موارد اگر با اکتیو کردن درست نشد باید از ورژن جدیدتر یا قدیمی تر که اکتیو شده باشد استفاده کرد.


برچسب‌ها: آموزش نرم افزار ProShow Producer، آموزش نرم افزار پروشو پرودوسر، آموزش نرم افزار حرفه‌ای ProShow Producer، آموزش نرم افزاری برای ساخت کارت پستال، آموزش نرم افزار حرفه‌ای برای ساخت کارت پستال با خروجی .EXE، آموزش نرم افزاری برای ساخت کارت پستال با خروجی .EXE


نظرات  (۲۰)

سلام میشه بگید که چگونه نوار زرد رنگ رو از وسط برنامه حذف کنم. active بلد نیستم بکنم.
ببخشید میکس من فک کنم وژون 1بشه بازهم نمی دونم فرقی میکنه؟اخه هرچی راهش رو میرم درست نمیشه
سلام قبلا هم این اموزش حذف لوگو را خوندم وانجامش دادم ولی اصلا تغییری نکرد و حالا وسط فیلم قرارگرفت .لطفا بیشتر راهنمایی کنید

سلام مرسی از سایت خوبتون من یک مشکلی دارم ،وقتی می خوام فیلمی که درست کردم رو ببینم یک کادر مستطیلی نارنجی شکل  پایین صفحه ام میاد که اسم برنامه رو توش نوشته می خوام اون نباشه باید چی  کار  کنم لطفا خیلی سریع بهم بگید مرسی.

پاسخ:
لطفا از نسخه اکتیو شده (فعال شده) استفاده کنید.
salam mishe khahesh konam begin in kadr zard rang ke az aval slid ta akharesh hasto chetori az bein bebaram
با عرض معذرت متوجه نشدم اگه ممکنه آموزش تصویریشو بذارید متشکرم
  • فاطمه زهرا
  • نظرتون رو دریافت کردم اما ازیک وبلاگ دیگردیدن کنید که نویسنده اش منم اسمش را نوشتم یه وبلاگ دیگه ای هم هست ویه سوال رشته کامپیوتر به نظرتون سخته اخه همه ازش بد تعریف میکنند؟ fatemehzahrahfattahi.roomfa.com  

    ممنون از راهنماییتون ولی چون دفعه ی اوله که با این نرم افزار کار می کنم ،لطفا بیشتر راهنماییم کنید چون در نوار ابزار بالای صفحه گزینه ای به این نام نمیبینم .بازهم تشکر

    پاسخ:
    با سلام
    ازاونجایی که این نرم افزار با اسم متفاوت photodex proshow producer و با محیط مشابه طراحی و ارائه شده بهتره که با اون نرم افزار کار کنی.
    در این ورژن گزینه ای که شما نیاز داری در نوار ابزار بالای نرم افزار موجوده. در این ورژن روی گزینه Create output رفته و از اون قسمت خروجی ودئویی بگیر.
    اگه متوجه نشدی بگو تا آموزش تصویریشو آماده کنم.
    سلام نظرتون رو دریافت کردم منظورتون از رنگ ولعاب چی هست؟اگه متنه که خودم میگم ومینویسم واگه شکل ظاهریه که این وبلاگ امکانات بهتر از این نداره!!!

    با سلام و خسته نباشید.

    اگه میشه درمورد تبدیل این برنامه به kmplayerاهنماییم کنید.ممنون

    پاسخ:
    با سلام
    این برنامه به The Kmplayer تبدیل نمیشه اما اگه منظورتون اینه که خروجی پروژه با نرم افزار The Kmplayer باز بشه باید خروجی با فرمت دیگه ای ذخیره بشه. مثلا با فرمت avi یا mpg یا ...
    بنابراین در نوار ابزار بالای صفحه باید روی گزینه Video کلیک کنید تا خروجی پروژه شما بصورت فایل ویدئویی ذخیره بشه.
    سلام سوالی دیگه دارم بهترین برنامه میکس فیلم چی میتونه باشه لطفا معرفی کنید با تشکر
    سلامی دیگر اموزش خذف خظ زردرنگ را دریافت کردم  وراه هایی که نوشته بود را رفتم ولی تغییر نکرد حالا چیکار باید کنم باتشکر از سایت خوبتون
    پاسخ:
    اگر طبق برنامه پیش رفته باشین باید ثبت شده باشه
    خودم یک بار دیگه بررسی میکنم و ذیل همین نظر، خبرشو میدم.
    باسلام برای حذف خط زرد رنگ این میکس چیکار باید کرد لطفا سریعا پاسخ دهید چون سوال خیلی هاست با تشکر
    با سلام
    بابت آموزش بسیار سپاسگذارم و خسته نباشید.
    لطف می فرمایید نحوه تایپ مستقیم فارسی در نرم افزار را آموزش دهید.

    با تشکر
    پاسخ:

    برای تایپ فارسی در این نرم افزار باید از نرم افزار های فارسی نویس استفاده کنید.

    ابتدا متن مورد نظر را در نرم افزار فارسی نویس نوشته سپس آن را در کپی و در Proshow Producer پیست کنید.

    خط زردی که روی فیلم هست رو چه طوری می تونیم ازبین ببریم با تشکر


    پاسخ:
    با سلام آموزش حذف لوگوی ابتدایی (خط زرد) در اسرع وقت بصورت تصویری روی وبلاگ گذاشته خواهد شد.
    پیشاپیش از تأخیر بوجود آمده عذرخواهم.
    سلام
    خط زردی که روی فیلم هست رو چه طوری می تونیم ازبین ببریم با تشکر

    salam
    kheyli mamnon.
    weblog khobi darid/hamchenin matalebe khob.

    (آموزش نرم افزار babate ( ProShow Producer
    ham binahayat motashekeram
    daste hameye nevisandegan be khosos agaye kavari dard nakone/
    solmaz az azarbayjan

    پاسخ:
    نظر لطفتونه. رضایت شما آرزوی ماست
    سلام خسته نباشید ممنون از آموزشی که قرار داده بودین خیلی به دردم میحوره
    خیلی ممنون واقعا کاربردی بود آموزشتون
    پاسخ:
    نظر لطفتونه.
    با سلام و خسته نباشید
    وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید
    دوست داشتید به ما هم سر بزنید ممنون میشم
    اگر هم خواستید منو با نام ❤جذابترین گروه دختر پسرا ❤ لینک کنید و بعدا بهم خبر بدید که شمارو با چه نامی لینک کنم.
    در ضمن میتوانید با عضویت رایگان در گروه گل یاس هم از مطالب جذاب ما استفاده کنید هم برنده شارژ رایگان شوید.
    با تشکر یاسمن ایران دوست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی