!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

آخر این دردِ ‌تغافل که به پیمانهٔ ماست
آتشی از پیِ دردادنِ میخانهٔ ماست
این صدایی که ز بشکستنِ دل می‌شنوی
در حقیقت اثرِ نالهٔ زولانهٔ ماست
تا چو مجنون پیِ لیلایِ ترقّی برسیم
ذوقِ صحرایِ طلب در دلِ دیوانهٔ ماست
غمِ گیسویِ پریشانِ ترقّیِّ وطن
بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند
بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانهٔ ماست

پیام های کوتاه
  • ۶ خرداد ۹۲ , ۰۲:۱۰
    شکر
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۱۴
    احساس
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۲:۳۸
    رفیق
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۴۸ - سید حمید
    ممنون
نویسندگان

مطالبی در مورد شیطان‌پرستی

پنجشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۰، ۱۰:۴۵ ق.ظ

نمادهای شیطان‌پرستیایدئولوژی شیطان‌پرستی

با اینکه بین مکتب‌ها و جریانات مختلف شیطان‌پرستی، اختلاف عقاید و تئوری وجود دارد، ولی با این‌همه می‌توان چند اصل اساسی را، به عنوان اصول مشترک آنان نام برد:

آته‌ایسم:

یعنی خدایی وجود ندارد. نفی خدا و موجودات ماورای جهان مادی، از مهم‌ترین اهداف شوم این نحله‌ی فاسد است.

اصولاً بندگی و اعتقاد به خدای یگانه‌ی بی‌همتا، مانع از انجام اعمال شنیع ضدّ مذهب و ضدّ انسانی می‌شود و تنها راه ایجاد فضا برای انجام هرگونه اعمال حیوانی، فضایی است بدون خدا که اصلی‌ترین هدف این گروه به‌شمار می‌رود.

دوگانه‌نگری منفی:

شیطان‌پرستان بر این باورند که روح و جسم غیر قابل دیدن هستند و هیچ جنگی بین عالم خیر و شرّ وجود ندارد. این اصل و قاعده همچن بسیاری از قواعد چنین گروه‌هایی، غیر قابل اثبات و خلاف عقل سالم است؛ چرا که در تمام دنیا نمونه‌ای مبنی بر دیدن روح به اثبات نرسیده است و نخواهد رسید و اینکه خیر و شر با هم بتوانند در فضایی مشترک باشند، بودن تعرّض به یکدیگر که به این وسیله خیر و شر مساوی پنداشته شوند، امری باطل است که خلاف آن در تمام قوانین طبیعی و عقلی موجود است. همچنین، این نظریّه خلافِ عقاید تمامی ادیان الهی است.

اُتودیسم (خودپرستی):

خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست. همچنان‌که از دیگر عقاید آن‌ها برمی‌آید، هر گروهی که بخواهد اعمالی ورای اخلاق یا قواعد عقلی و نقلی انجام دهد، ناگزیر باید به چنین قوانینی رو آورد.

ماتریالیسم:

اعتقاد به اصالت ماده و اینکه تنها شیء موجود، ماده است و هیچ امر ماورایی وجود ندارد. ماتریالیسم شاخه‌های مختلفی دارد که در هرکدام، پیدایش جهان و پدیده‌های آن به شکل خاصی بیان می‌شود. اندیشمندان در محل خود، اشکالات و ردّ این نظریه‌ها را بیان نموده‌اند.

آنتی رلیژن (ضد مذهب):

خصومت با مذاهب، خصوصاً در مورد مذاهبی که اعتقاد به معاد و زندگی پس از مرگ دارند. مبارزه با مذاهب و ادیان الهی، زمینه‌ای مناسب برای پیدایش این فرقه‌ی فاسد است، زیرا جایی که ادیان و مذاهب تمام می‌شوند، چنین فرقه‌هایی تشکیل و پرورش می‌یابند.

هدونیسم (لذت گرایی):

اعتقاد به استفاده از لذّت در حد بالای آن، زیرا تمام لذّات در خوشی دنیایی است. و این خوشی‌ها خصوصاً لذّات جنسی، انگیزه‌ی لازم را برای کارهای روزانه فراهم می‌کنند و به هر شکلی انجام آن‌ها لازم و ضروری است. این اعتقاد باطل، سعی در نزدیک کردن انسان‌ها به خوی حیوانی دارد و این دنیا را محلّی برای لذّت و شهوت‌رانی می‌داند و می‌توان گفت این اصل نتیجه‌ی اصول قبلی است و بازگشت همه‌ی آن‌ها به پوچی، بی‌هدفی، بی‌هویّتی، و مادی‌نگری است

سیاه‌نمایی:

شیطان‌پرستی دنیایی را ترسیم می‌کند که هیچ روزنه‌ی امیدی برای آن متصوّر نیست. در چنین دنیایی، افراد هیچ امیدی به سعادت ندارند و هیچ هدفی را برای خود تصور نمی‌کنند، در نتیجه افراد تمایل به خودکشی، استفاده از مواد مخدر کشنده، خودزنی و اعمال شنیع دیگر پیدا می‌کنند. این مطلب و نتایج آن به وضوح در پایگاه‌های اینترنتیِ طرفداران و شعرهای خوانندگان شیطانی دیده می‌شود.

به یک شیطان‌پرست می‌آموزند که دنیا میان لجن است و هیچ وقت نمی‌توان در لجن زندگی کرد و به لجن آلوده نشد پس چاره‌ای جز مردن و رهایی از این دنیا نیست و راحت‌ترین راه آن خودکشی است. به وی می‌آموزند زندگی در دنیا بر اساس دروغ بنا شده، و باورهای مردم نیز پایه‌ای جز دروغ ندارد؛ لذا همه عادت کرده‌اند دروغ بگویند و حرف راست حتی اگر باشد، هیچ معنا و مفهومی ندارد. همه چیز در شیطان‌پرستی، منفی جلوه داده می‌شود. هیچ امر مثبتی وجود ندارد و همه چیز منفی است.

 

  • محمدحسین کاوری

نظرات  (۳)

نحوه فعالیت ما به این صورت است که از مشتریانی که سفارش ارسال پیامک میدهند مبلغی را به ازای هر پیامک دریافت میکنیم، مبلغ مذکور پس از کسر هزینه های ارسال، به حساب کاربرانی که پیامک برایشان ارسال شده است در سایت افزوده میشود. به دلیل تغییر پذیر بودن این مبلغ، عدد مشخصی را در اینجا تعیین نمیکنیم. ولی میتوانید این اطمینان را داشته باشید که حداقل مبلغ مذکور 10 تومان به ازای هر پیامک خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید

http://ads.inpersia.com/users/ref/2489
سلام جالبه
اگه دنبال آرامشی بدو بیا
نظر حتما بده
روزانه آپم پس روزانه بیا
منو یه اسم(دیگه آدم شدم ...آرامش واقعی یعنی خدا) لینک کن
منتظرم
نظر خصوصی نده
دروود دوست گرامی:
نظر به درخواست دوستان عزیز وبلاگ نویس جهت تبادل لینک با شیراز فرد ا به اطلاع میرساند قسمت تبادل لینک در سایت شیراز فردا راه اندازی گردید
شما دوست گرامی می توانید با مراجعه به سایت شیراز فردا از "tab" موجود در بالای صفحه اصلی (وبلاگ) یا همان تبادل لینک وارد قسمت مربوطه شده و لینک وبلاگ خود را اضافه نمایید
امید است بتوانیم گامی در راه تعامل بیشتر با وبلاگ نویسان عزیز برداریم
شادو سربلند وپیروز با شید
مهندس پیام خوشاب
مدیر سایت شیراز فردا
بدروود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی