!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

آخر این دردِ ‌تغافل که به پیمانهٔ ماست
آتشی از پیِ دردادنِ میخانهٔ ماست
این صدایی که ز بشکستنِ دل می‌شنوی
در حقیقت اثرِ نالهٔ زولانهٔ ماست
تا چو مجنون پیِ لیلایِ ترقّی برسیم
ذوقِ صحرایِ طلب در دلِ دیوانهٔ ماست
غمِ گیسویِ پریشانِ ترقّیِّ وطن
بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند
بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانهٔ ماست

پیام های کوتاه
  • ۶ خرداد ۹۲ , ۰۲:۱۰
    شکر
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۱۴
    احساس
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۲:۳۸
    رفیق
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۴۸ - سید حمید
    ممنون
نویسندگان

عکس‌های من سری 17

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۷ ب.ظ

سلام

اگه بادتون باشه قول داده بودم که عکس‌های اردوی فرهنگی تفریحی اصفهانو براتون آپ کنم. فک کنم الان وقتش رسیده که به قولم عمل کنم



برای دیدن عکسها به ادامه مطلب برین

سلام

اگه بادتون باشه قول داده بودم که عکس‌های اردوی فرهنگی تفریحی اصفهانو براتون آپ کنم. فک کنم الان وقتش رسیده که به قولم عمل کنم


نرمش صبحگاهی!!!


جلسات تبلیغی


راستش به من گفتن شما در بخش فرهنگی باید فعالیت کنی ولی ظاهرا به عنوان آرایشگر مربی ها اعزام شده بودم!!!

بنده حقیر در حال خط کشی یکی از مربیان محترم و شوخ طبع!!!


بازدید از خانه نجوم


بازدید از خانه ریاضیات


بازدید از خانه خلاقیت


نحوه انتقال مصدوم در مسابقات جام اردو (به سبک اصفهانی)


مسابقات جام اردو


بنده حقیر در حال فیلمبرداری از مسابقات فوتبال


دعوای مربیان بر سر...


یکی از دانش آموزان (کوچیکی های اکبر عبدی)


کادر اجرایی (فرهنگی و تدارکات که البته بنده، کما فی السابق پشت دوربین هستم)


ناهار؛ چمن پلو!!!


عکس دسته جمعی


جنگ شب؛ برنامه چهارپایه داغ با حضور مسئول محبوب گروه، جناب حجت الاسلام صفری

( در ضمن جسارتا!!! بنری که نوشته شبهای زاینده رود، کار منه. اگه بد طراحی کردم بگین)


جنگ شب


جنگ شب؛ تئاتر


برورچ فرهنگی (ایقد وقت بچه های فرهنگی پر بود که مجبور بودیم وسط جنگ شب شام میل کنیم. من که هر 10 تا عکس که میگرفتم میرفتم یه لقمه میزدم تو رگ و دوباره برمیگشتم به صحنه! یادش بخیر. خستگی شیرینی داشت. یه بار که ساعت یک شب شام خوردیم!!!)


جنگ شب

 

تبلیغ چهره به چهره


حالا ممکنه از خودتون بپرسین که هدف از برگزاری این اردو چی بود

مقدماتا بگم که این اردو با حضور 12 مربی شیعه و حدود 80 دانش آموز نخبه دبیرستان سنی اهل بلوچستان برگزار شد و هدف اصلی این اردو ایجاد اتحاد و همدلی بین سنی و شیعه و مشخص کردن دشمن مشترک بود.

از همینجا به همه دوستان اهل سنت میگم دلم واسه همتون تنگ شده. دوستون دارم.

در ضمن اسم این اردو، یاوران امین سه بود.

  • محمدحسین کاوری

فرهنگی

اردو

عکس

نظرات  (۱۰)

راستی گفتم خوش میگذره از این جور اردو ها

البته قست هر کسی نمیشه

یا علی

سلام

خدا قوت

خیلی عکس ها عالی بود

راستی  معلومه که در کار میکس حرفه ای هستید

من هنوز مشکلاتم حل نشد  من تازه شروع کردم ،اما خوب یاد بگیرم خیلی عالی میشه 

طراحی بنر فوق العاده عالی بود اگه نزدیک بودید حتما به شما سفارشمی دادیم

 

خوب شما فرض کن برای شما فرستادم عزیزم
بله درست فرستادم.برای هردو فرق نمی کنه عزیزم
پاسخ:
سلام
اتفاقا فرق داره داداش جون!!!!

سلام.عکس های خیلی خوبی بود.دمتون گرم فقط اگه کلیپ ها رو هم بزارین بسیار ممنون میشم .از کجا می تونم تمام کلیپ هایی که در جنگ شب ها پخش شد مخصوصا کلیپ هایی که خودتون تهیه کردید با هکاری رضا وسعید دوباره ببینم لطفا راهنمایی کنید .خیلی ممنون

پاسخ:
سلام پیامتو درست فرستادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برا گلچین بود یا رفقا؟؟؟

سلام دوست خوبم
شرمنده مزاحم شدم یه سوال داشتم  اگه جواب بدی ممنون میشم
میخواستم بدونم وقتی وارد سایتی میشیم و پسوردش رو هم داریم چه طوری میتونیم مطلب بذاریم وابدیتش کنیم
هر چه زودتر جواب بدی ممنون میشم


راستی آپم به منم سر بزن



فعلا بای

پاسخ:
سلام
سوالت خیلی مبهم بود. منظورت کدوم سایته؟ چه نوع مطلبی میخوای بذاری؟
اصلا پسورد کدوم قسمت سایتو داری؟ فروم؟ عضویت؟ مدیریت سایت؟ سوالت خیلی مبهم بود.
یادش بخیر
داغم تازه شد
دلم واسه همتون تنگ شده
سلام دوست خوبم
ممنون از اینکه بهم سر زدید وامیدوارم که توی این اردوی جهادی همون طور که خودتون گفته بودید وظیفه تون رو خوب انجام داده باشین


راستی یه چیزی اگه عکستون رو عوض کنید بهتره


ممنون فعلا بای
عکس های قشنگی بود،یادش بخیر خیلی زود گذشت، واقعا زحمت میکشیدین،اون شب که ساعت 1 شام خوردین یادمه
سلام.



عکسای باکیفیت و خوبی بود...
راستی بابت قالب:
حتما درست میکنم واستون فقط هرچقد عکس میخواین  آدرسشو بدین واستون درست کنم..یام بگین بنری که باید درست کنم درباره چه موضوعی باشه مثلا مال من درباره خداست اگه شماهم دوس دارین در باره خدا درست کنم..


اینو یادم رفت بگم تو وبلاگم اون بالا نوشته انتخاب وبلاگ برتر اگه از وبم خوشتون اومده اون گزینرو (انتخاب وبلاگ برتر)بزنین بهم رای بدین....
اصا خودم باورم نمیشد بین 250 نفر اول رتبه 36 بعد 35 بعد 27 الانم 25 رو آوردم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی