!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

آخر این دردِ ‌تغافل که به پیمانهٔ ماست
آتشی از پیِ دردادنِ میخانهٔ ماست
این صدایی که ز بشکستنِ دل می‌شنوی
در حقیقت اثرِ نالهٔ زولانهٔ ماست
تا چو مجنون پیِ لیلایِ ترقّی برسیم
ذوقِ صحرایِ طلب در دلِ دیوانهٔ ماست
غمِ گیسویِ پریشانِ ترقّیِّ وطن
بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند
بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانهٔ ماست

پیام های کوتاه
  • ۶ خرداد ۹۲ , ۰۲:۱۰
    شکر
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۱۴
    احساس
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۲:۳۸
    رفیق
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۴۸ - سید حمید
    ممنون
نویسندگان

عذرخواهی از قاصدک

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ق.ظ

با سلام خدمت همه دوستان

راستش سابق بر این در وبلاگی به آدرس www.kashkoool.blogfa.com مشغول فعالیت بودیم بعد از مدتی تصمیم گرفتیم که هجرت کنیم به این وبلاگ.  اون وبلاگ قبلی رو من و دوستانم با هم آپ میکردیم. وقتی با نرم افزار این وبلاگ، مطالبو از وبلاگ فبلی به این وبلاگ منتقل کردم همه مطالب به اسم بنده حقیر ثبت شد!!! تقصیر سیستمه تقصیر من نیست!!!

الان شما اگه به اسم نویسنده‌ها نگاه کنین میبینین که تمامی مطالب به اسم من خورده در حالی که اگه به وبلاگ قبلی برین میبینین که بیشتر مطالب از آن قاصدک عزیز هست.

خلاصه از قاصدک عذر خواهی میکنم هر چند میدونم که اینقدر بزرگوار هست که عذرخواهی منو بپذیره

  • محمدحسین کاوری

نظرات  (۸)

  • الهی دستم بگیر
  • سلام..
    قالب جدید مبارک
    زود بیاین وبم ی شعر از داداشم گذاشتم
    پاسخ:
    مگه بیکاریم زود بیایم وبت؟؟؟؟

    شعر داداشتو هم خوندم! اشکالات زیادی داره باید برطرف کنه .در کل خوبه .ادامه بده موفق میشه اگه ..........
    اینو کسی برام
    فرستاده مال من نیست
    ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟
    اینو به ۱۰ نفر بفرست بعد برو به ادرس
    http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا ۹۰%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشهباید به۱۰نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه…
  • طلبه جهادگر
  • داداش خراب مرامتیم
    دلتنگتم سردار بیا پیش ما
  • الهی دستم بگیر
  • آره واقعا همه میگن ما خدارو دوس داریم همیشه یادش میکنیم واز این حرفا ولی یه کسایی مث من فقط حرفشو میزنن..

    ممنون که سر میزنی...
  • الهی دستم بگیر
  • ممنون
    واقعا خودم درست کردم ولی نه اونجوری حرفه ای فقط یه آدرس عکس تو قالب سازان آنلاین یکی از کارهای پیچک بود قرار دادم...
     بعد کدو بنر دومی ؟؟؟
  • الهی دستم بگیر
  • سلام....
    با 6 مطلب جدید منتظر تون هستم ....
    قالبمم تغیر دادم خودم طراحیش کردم خوشحال میشم سر بزنید....
  • الهی دستم بگیر
  • خدایا
    خاستم بگویم تنهایم
    اما نگاه خندانت
    مراشرمگین کر
    چه کسی بهتر ازتو


    ممنون که سرزدین ...
    یا علی التماس دعا
    ,وبت قشنگه ازینکه به من سر زدی ممنونم بازم بیا که مطالبم با حاله!اگه لینکم کنی ممنونم منم لینکت میکنم!