!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند .*.*. بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانه‌ی ماست

!!!گلچین!!!

آخر این دردِ ‌تغافل که به پیمانهٔ ماست
آتشی از پیِ دردادنِ میخانهٔ ماست
این صدایی که ز بشکستنِ دل می‌شنوی
در حقیقت اثرِ نالهٔ زولانهٔ ماست
تا چو مجنون پیِ لیلایِ ترقّی برسیم
ذوقِ صحرایِ طلب در دلِ دیوانهٔ ماست
غمِ گیسویِ پریشانِ ترقّیِّ وطن
بس که گلچین ز چمن،‌صبح و مسا گل شکند
بلبلان! باغ و چمن جمله عزاخانهٔ ماست

پیام های کوتاه
  • ۶ خرداد ۹۲ , ۰۲:۱۰
    شکر
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۱۴
    احساس
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۲ , ۱۲:۳۸
    رفیق
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۴۸ - سید حمید
    ممنون
نویسندگان

حجاب حریم امنی برای بانوان است

سه شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۰، ۰۸:۵۲ ب.ظ

راسخون : امام جمعه نهاوند گفت: حجاب حریم امنی برای زنان است.

به گزارش راسخون به نقل از فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در همایش حجاب و عفاف در حوزه علمیه خواهران نهاوند حجاب را حریم امنی برای زنان برشمرد و اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای زنان ایران اسلامی و مسلمانان جهان هستند که قرآن کریم از ایشان به عنوان "خیر کثیر " یاد کرده‌ است.
 

وی از مهمترین مشکلات جوامع امروزی را عدم توجه به شخصیت زن و استفاده ابزاری از آنها ذکر کرد و افزود: انقلاب اسلامی به زن هویت و شخصیت معنوی، اجتماعی، فردی و ایمانی بخشید.
 

فرماندار شهرستان نهاوند نیز آینده‌نگری قرآن در مورد حضرت فاطمه(س) را از مهمترین معجره‌های قرآنی خواند و ابراز داشت: به تعبیر قرآن کریم خداوند بر حضرت فاطمه(س) بهترین و برگزیده‌ترین نعمت‌ها را بخشید و آن این است که مروجان و محافظان دین رسول‌الله بعد از حضرت علی(ع) تاکنون از نسل آن بانوی گرانقدر جهان اسلام هستند.
 

اسماعیل زارعی‌کوشا از ایجاد حرکت جهادی برای اشاعه فرهنگ فاطمی در سطح روستاهای نهاوند در سال جاری خبر داد و افزود: احداث حوزه‌های علمیه خواهران یکی از ظرفیت‌های اثرگذار در نهاوند است که نسبت به تربیت خواهران طلبه و بهره‌مندی از نظرات آنها برای تربیت نسل جوان گام برمی‌دارند.
 

وی از بانوان خواست تا نسبت به فرامین و خواسته‌های آن بانوی بزرگ اسلام توجه داشته باشند زیرا می‌توان از فرمایشات آن حضرت در راستای همسرداری، تربیت فرزند، زندگی در اجتماع، صبر در راه خدا و تحمل سختی‌ها درس‌های فراوان گرفت.
 

فرماندار شهرستان نهاوند ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه را موجب توسعه زیرساخت‌های معنوی و فرهنگی در جامعه خواند و ابراز داشت: مطالعه زندگی آن بانوی بزرگ حاوی درس‌ها و مطالب فراوانی است که می‌تواند برای انسان اثرگذار باشد.
 

وی در پایان تلاش دشمن برای اشاعه فرقه‌های نوظهور و خرافی را خطرناک دانست و افزود: تنها راه عبور از این گردنه دشوار چنگ زدن به ریسمان الهی و عمل به گفته‌های امامان(ع) و اهل بیت(ع) است.

  • محمدحسین کاوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی